Avtor: Jakac Božidar
Leto nastanka: 1922
Tehnični opis: Litografija, signirano desno spodaj, datirano levo spodaj, uokvirjeno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na platno, signirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1966
Tehnični opis: Olje na platno, signirano in datirano desno spodaj
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1976
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano in datirano spodaj desno.
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na platno, signirano spodaj desno.
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1970
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano in datirano na sredini
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1982
Tehnični opis: Akvarel na papir, signirano in datirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Akvarel na papir, signirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1967
Tehnični opis: Akvarel na papir, signirano in datirano spodaj na sredini
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1977
Tehnični opis: Akvarel, signirano in datirano spodaj desno
Avtor: Gaspari Maksim
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Pastel na karton, signirano spodaj levo. Dvoboj jezdeca in zmaja poznamo iz upodobitev svetega Jurija, Maksim Gaspari pa je v skladu s svojim hotenjem, da bi na vseh svojih podobah prikazoval slovenstvo z njegovimi folklornimi atributi, na konju upodobil moškega v slovenski narodni noši. Ta Gasparijev pastel v njegovem opusu izstopa v tem, da je domačijskost povezal s heroičnim motivom, ki obenem učinkuje arhetipsko. dr. Miklavž Komelj